"Ihanaa! Kuinka pitkä matka vielä? Mä en jaksa odottaa!" Liz hihkui innoisaan vieressäni. Auto pomppi kuoppaisella tiellä. Danin veli lähti kuskiksemme. Se oli ainut jolla oli auto, tai ylipäätänsä ikää ajaa sitä. Tuijotin ikkunasta ulos. Maisemat vaihtuivat nopesti ikkunasta ja näin ketun juoksemassa metsän laidalla. Leiripaikkamme sijaitsi keskellä metsää, joten tie ei todellakaan ollut hyvässä kunnossa. Lauloin mielessäni Tokio Hotellin (Ihanaa! Mä oon nähnyt sen! Kumpa ne tulis Suomeen uudestaan keikalle.. : ) Mä olen oikeesti nähnyt sen!! IIIKKK! ) Vergessene kinder kappaletta. Mä itkin aina kuunnellessani/lukiessani sen sanoja. "Car? Eikö olekkin mahtavaa?" Liz kysyi vierestäni. Tyydyin hymähtämään vastaukseksi. "Liz-kulta. Ei Carla jaksa koko aíkaa kuunnella sinun höpötyksiäsi. Kysyit tuota jo kymmenennenkerran ajon aikana!" Dan sanoi leikkisästi Lizille. "Carla kyllästyy jo, vai mitä Car?" Dan kysyi kääntäen katseensa minuun. "Mmm.." mumisin hymyillen ja katselin taas ulos. "Car?" Liz sanoi parin minuutin kuluttua. "Niin?" kysyin unisena. "Olemme perillä" Liz sanoi, mottasi minua olkapäähän ja nousi autosta.

"Hei, lähdetäänkö kalaan?" Dan kysyi meidän purettua ja pystytettyämme telttamme. "Mä en jaksa. Mä haluan uimaan!" Liz hihkui innoisaan ja katosi telttaan vaihtamaan uikkariaan. "Mä menen mielummin uimaan Lizin kanssa" tokaisin ja katosin telttaan. "Mark? Georg? Rina?" Dan kysyi anelevalla äänellä. "Huoh.. Mä voin lähtee. Saampahan ajatukset pois Susiesta" Mark sanoi ja lähti hakemaan onkeaan. "Susie ja Mark!?" ajattelin kauhuissani. Susie on koulun pahin kiusaaja, jonka uhriksi minäkin olen joutunut. "Ei kai niillä ole ollut jotain juttua?" ajattelin mielessäni. Rina ja Georg vastasi ulkona myöntävästi ja pian piha hiljeni.

"Car, vauhtia!" Liz huusi juostessaan rannalle. Minä kävelin hiljaa perässä. Kävelin katse maassa enkä huomannut Markia joka käveli eteeni. Törmäsin suoraan häneen ja pyyhkeeni lensi kaaressa Markin naamalle. Seisoin nolona Markin vieressä enkä osannut sanoa mitään siinä tilanteessa. "Ööh.. Tämä on varmaan sinun?" Mark kysyi nolona ojentaessaan pyyhettäni. "Joo.. Onhan se..." vastasin hiljaa. Lopulta en enää kestänyt ja aloin nauramaan. Mark katsoi minua ensin kummastuneena, kunnes ymmärsi tilanteen huvittavuuden. Lopulta rätkätimme molemmat maha kippurassa. "Car, tule jo!" Liz huusi kärsimättömänä laiturilta. "Minun ...pitää... varmaan... mennä" huohotin Markille joka nyökkäsi ja lähti mahaansa pidellen veneelle joka odotti rannassa. Lähdin juoksemaan laiturille jossa liz odotti jo kärsimättömänä.

Uimme melkein puolituntia, ennen kuin laiturilta alkoi kuulua möykkää. Katsoimme sinne ja huomasimme Erican, Georgin ja Markin tulevan onget käsissään laiturille. Uimme lähemmäs laituria naamat kysymysmerkillä. Ollessamme aivan vieressä, sanoin nauraen: "Tulitteko te meidän onkimaan?" Liz nauroi vieressä ja laituri hytkyi poikien ja Erican naurusta. Käännyin katsomaan Liziä jolloin suuri vesisuihku lensi päälleni kastellen minut kokonaan. Käännyin katsomaan ja huomasin Markin nauravan vieressäni. "Senkin.. Senkin...Senkin sika!" huusin nauraen jolloin viereeni läsähti joku, ja vettä lensi taas päälleni. "Markia ei haukuta siaksi minun ollessa lähettyvillä!" Georg sanoi sormi pystyssä. Pärskin vettä muiden nauraessa vieressä. "Senkin porsas!" sanoin pärskiessäni yhä vettä. Samalla laiturilta hyppäsi Erica joka kasteli minut jo kolmannen kerran. Vesisuihku lensi päälleni uudestaan. "Senkin..Senkin..." "Voi Carla-raukka. Jo kolme kertaa vettä päälle! Kyllä minun käy sinua sääliksi!" Liz sanoi nauraen vierestäni. Käännyin Liziä kohti ja roiskutin vettä hänen päälleen, joka oli suuri virhe. Dan hyppäsi laiturilta kastellen minut, tai kastellen ja kastellen, olin kastunut jo ensimmäisestä hypystä... "Lizin päälle ei rangaistuksetta roiskita vettä!" Dan julisti juhlallisesti vinkaten silmää Lizille. "Onko tämä joku salaliittoteoria avutonta uimaria vastaan?" kysyin nauraen, jolloin joka suunnalta alkoi tulla vettä. "Joo!" he kiljuivat kuorossa. "Onneksi lähdin mukaan. Mitä minä kotonakaan olisin tehnyt?" kysyin itseltäni tyytyväisenä.
_______________________________________________________________________

Suluissa olevat kommentit ovat siis minun. Niitä saattaa esiintyä tarinassa. Osa oli hieman tönkkö, mutta ei välitetä pienestä, kun ei pienetkään meistä ( :