Kaikista henkilöistä ei ole kuvaa, mutta tulevat sitten kun ehtivät. Nämäkin kuvat ovat otettu simin luonti tilassa. =)  Tällä hetkellä siis Ninan ja Marin perheet.

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

699257.jpg

Terve! Ylhäällä on kuva ihanasta perheestäni.. Kuva on niiltä ajoilta kun kaikki oli vielä hyvin. Mun systeri, Salla Laitinen, on oma hymyilevä itsensä siin eturivis. Salla on energinen 10-vuotias tyttö. Mä en ois koskaan uskonu et Salla tulis mulle tärkeeks. Niin paljon mä sitä inhosin.
Ja sit mun mutsi, Taija Laitinen. Se on jo 39- vuotias. Mä olen todellapahoillani kaikesta mitä mä aiheutin..
Ja kaikki luultavasti tuntevat minut, joten en tarvitse kunnon esittelyä. Eli minä, Nina Laitinen, jo 16-vuotta täyttänyt nuori neiti, niinkuin mummoni aina sanoo..

699269.jpg

Ja tässä mun bestikseni perhe. Mari Viitala on toi teini tossa kuvassa, ihan kuin ette tietäisi. Se on kans 16. Siinä Marin vieressä on Marin mutsi, systeri ja faija. Mä en ole varmaan koskaan nähny yhtä onnellista perhettä kun he ovat. Kumpa mä saisin vaihtaa paikkoja Marin kanssa.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kute sanoin, perheitä tulee ajan mittaan lisää :) Nyt ei valitettavasti ole vielä muista, koska en ole ehtinyt edes tehdä muita henkilöitä, koska lavastuksessa on mennyt aikansa. Talot ja muut rakennukset ovat jo loppu suoralla :):):):):)